1. Pobierz darmową aplikację Registo ze Sklepu Play lub App Store na docelowe urządzenie, które będzie służyło jako czytnik kodów QR rejestrując zdarzenia wejścia oraz wyjścia z pracy.

2. Zaloguj się w panelu administracyjnym Registo.

Registo logowanie

Jeżeli jeszcze nie posiadasz konta, załóż je postępując zgodnie z wyświetlanymi na ekranie instrukcjami.

3. Po zalogowaniu się, z menu po lewej stronie wybierz pozycję “Konfiguracja/Powiązane urządzenia“:

Dodawanie urządzenia menu

a następnie nad wyświetloną listą (przy dodawaniu pierwszego urządzenia będzie ona pusta), wybierz przycisk “plusa” aby dodać nowe urządzenie do swojego konta:

Dodawanie urządzenia

4. Wygeneruj aktywacyjny kod QR, który następnie zeskanuj na urządzeniu w aplikacji Registo.

Pamiętaj, aby na ekranie urządzenia nie wyświetlały się żadne komunikaty, gdyż nie działa wówczas odczytywanie kodów QR.

Gdy operacja przebiegnie pomyślnie, otrzymasz komunikat:

Registo aktywacja urządzenia

5. Po zeskanowaniu kodu QR odśwież listę powiązanych urządzeń, aby pojawiło się na niej nowo dodane urządzenie.

Gratulacje! Powiązałeś urządzenie ze swoim kontem pracodawcy/administratora. Od teraz Twoi pracownicy mogą rejestrować na nim swój czas pracy.
W ten sam sposób możesz powiązać wiele urządzeń.

ℹ️ Dodatkowe informacje

Każde powiązane urządzenie możesz w dowolnym momencie edytować. Oprócz standardowej opcji jego aktywacji/dezaktywacji, możesz również:

  • ustawić mu etykietę, czyli nadać urządzeniu własną nazwę, np. Wejście główne, Telefon Jana;
  • przypisać je do wybranego pracownika – wówczas tylko ten pracownik będzie mógł rejestrować na tym urządzeniu swój czas pracy;
  • tylko w wersji PRO
    ustalić jego rodzaj – możesz zdecydować czy urządzenie ma służyć do rejestracji wyłącznie wejść, czy tylko wyjść;
  • tylko w wersji PRO
    włączyć dla niego opcję lokalizacji – wówczas urządzenie będzie rejestrowało czas pracy zapisując także współrzędne geograficzne.