1. Pobierz darmową aplikację Registo ze Sklepu Play lub App Store na docelowe urządzenie, które będzie służyć jako czytnik kodów QR rejestrując zdarzenie wejścia oraz wyjścia z pracy.

2. Zaloguj się w panelu administracyjnym Registo. Jeżeli nie posiadasz konta załóż je postępując według instrukcji na ekranie.

Registo logowanie

3. Z menu po lewej stronie wybierz pozycję “Konfiguracja/Powiązane urządzenia“, a następnie nad listą wybierz przycisk “plusa” aby dodać nowe urządzenie do swojego konta.

Dodawanie urządzenia menu
Dodawanie urządzenia

4. Wygeneruj aktywacyjny kod QR, który następnie zeskanuj na urządzeniu w aplikacji Registo.
Pamiętaj aby na ekranie urządzenia nie wyświetlały się komunikaty ponieważ odczytywanie kodów QR wtedy nie działa.

Registo aktywacja urządzenia

5. Po zeskanowaniu kodu QR odśwież listę powiązanych urządzeń. Twoje urządzenie pojawi się na niej. W tym momencie możesz dokonać edycji urządzenia. Możliwe zmiany:

  • Ustanowienie etykiety, czyli własnej nazwy np. Wejście główne, Telefon Jan.
  • Przypisanie urządzenie do pracownika. Tylko ten pracownik będzie mógł rejestrować swój czas pracy na tym urządzeniu.
  • Tylko w wersji PRO
    Ustalenie rodzaju urządzenia: czy urządzenie służy do rejestracji tylko wejść, tylko wyjść
  • Tylko w wersji PRO
    Wymuszenie lokalizacji. Urządzenie będzie rejestrować czas pracy zapisując także współrzędne geograficzne.

Gratulacje! Powiązałeś urządzenie ze swoim kontem pracodawcy/administratora. Od teraz Twoi pracownicy mogą rejestrować na nim swój czas pracy.
W ten sam sposób możesz powiązać wiele urządzeń.