1. Pobierz darmową aplikację Registo ze Sklepu Play lub App Store na docelowe urządzenie, które będzie służyło jako czytnik kodów QR rejestrując zdarzenia wejścia oraz wyjścia z pracy.
2. Zaloguj się w panelu administracyjnym Registo.
Jeżeli jeszcze nie posiadasz konta, załóż je postępując zgodnie z wyświetlanymi na ekranie instrukcjami.
3. Po zalogowaniu się, z menu po lewej stronie wybierz pozycję “Konfiguracja/Powiązane urządzenia“:
a następnie nad wyświetloną listą (przy dodawaniu pierwszego urządzenia będzie ona pusta), wybierz przycisk “plusa” aby dodać nowe urządzenie do swojego konta:
4. Wygeneruj aktywacyjny kod QR, który następnie zeskanuj na urządzeniu w aplikacji Registo.
Pamiętaj, aby na ekranie urządzenia nie wyświetlały się żadne komunikaty, gdyż nie działa wówczas odczytywanie kodów QR.
Gdy operacja przebiegnie pomyślnie, otrzymasz komunikat:
5. Po zeskanowaniu kodu QR odśwież listę powiązanych urządzeń, aby pojawiło się na niej nowo dodane urządzenie.
Gratulacje! Powiązałeś urządzenie ze swoim kontem pracodawcy/administratora. Od teraz Twoi pracownicy mogą rejestrować na nim swój czas pracy.
W ten sam sposób możesz powiązać wiele urządzeń.
ℹ️ Dodatkowe informacje
Każde powiązane urządzenie możesz w dowolnym momencie edytować. Oprócz standardowej opcji jego aktywacji/dezaktywacji, możesz również:
- ustawić mu etykietę, czyli nadać urządzeniu własną nazwę, np. Wejście główne, Telefon Jana;
- przypisać je do wybranego pracownika – wówczas tylko ten pracownik będzie mógł rejestrować na tym urządzeniu swój czas pracy;
- tylko w wersji PRO ⭐
ustalić jego rodzaj – możesz zdecydować czy urządzenie ma służyć do rejestracji wyłącznie wejść, czy tylko wyjść; - tylko w wersji PRO ⭐
włączyć dla niego opcję lokalizacji – wówczas urządzenie będzie rejestrowało czas pracy zapisując także współrzędne geograficzne.