1. Po zalogowaniu się do panelu administracyjnego Registo, z menu po lewej stronie wybierz pozycję “Pracownicy/Lista“.
2. W menu z prawej strony nad tabelą wybierz akcję “Import pracowników z pliku Excel”:
3. Przygotuj plik Excel zgodnie z instrukcją wyświetloną w oknie, w którym załączysz plik. Odczyt danych zaczyna się od drugiego wiersza.
Gratulacje! Udało Ci się dodać kilku pracowników.
ℹ️ Dodatkowe informacje
- W przypadku błędów lub powielających się informacji w pliku system poinformuje Cię w jakim wierszu oraz jaki wystąpił problem,
- Pracownicy z pliku, którzy istnieją w systemie zostaną pominięci. Unikalność pracownika sprawdzana jest po:
- imieniu oraz nazwisku,
- adresie email,
- numerze pesel.
- Pod listą pracowników znajdują się inne grupowe akcje, takie jak:
- usuwanie,
- generowanie kodów QR,
- generowanie raportów pracy.