Polityka prywatności - Registo

Polityka prywatności

Zasady wykorzystywania i przetwarzania danych osobowych w serwisie REGISTO.

Wstęp

Drogi Użytkowniku! Niniejszy dokument jest zbiorem zasad wykorzystywania i przetwarzania danych osobowych, jakie zostaną przez Ciebie podane przy korzystaniu z serwisu internetowego REGISTO, dostępnego pod adresem: https://registo.pl/, nazywanego dalej „Serwisem”.

Serwis prowadzony jest przez NSF Sp. z o.o. z siedzibą w Opolu przy ulicy Technologicznej 4, 45-839 Opole. Spółka wpisana jest do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy w Opolu, VIII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000671135, NIP: 7543144787, REGON: 366913754. Spółka NSF (zwana dalej „Administratorem”) jest administratorem danych osobowych uzyskanych od Ciebie podczas korzystania z Serwisu.

Dbamy o Twoją prywatność, stąd poniżej prezentujemy informacje o zasadach przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych oraz plikach cookies, wykorzystywanych przez nasz Serwis. Nasze działania są zgodne z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000 z późń.zm.) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”).

Jeżeli masz wątpliwości lub pytania odnośnie ochrony Twoich danych osobowych, skontaktuj się z nami. Możesz to zrobić poprzez formularz kontaktowy na stronie: https://registo.pl/kontakt/ lub pisząc maila na adres: kontakt@registo.pl lub biuro@nsf.pl oraz telefonicznie pod numerem: +48 77 544 97 88, a także listownie na adres siedziby spółki.


Jakie dane gromadzimy i w jakim celu oraz komu je powierzamy?

Serwis REGISTO świadczy usługi zgodnie z Regulaminem Serwisu REGISTO. Aby móc korzystać z Serwisu, konieczne jest założenie Konta Użytkownika. W tym celu zostaniesz poproszony o podanie nam niektórych Twoich danych osobowych, jak imię i nazwisko, adres e-mail, a także nazwę i numer NIP Twojej firmy. Wymienione dane są niezbędne do korzystania z naszych Usług. Ich podanie w trakcie zakładania Konta jest dobrowolne. Nie podawał ich, jeżeli nie wyrażasz zgody na ich przetwarzanie, jednakże wówczas nie będziesz mógł korzystać z naszego Serwisu. Świadczenie dla Ciebie Usług drogą elektroniczną nie będzie możliwe bez podanie przez Ciebie danych osobowych.

Do korzystania z Serwisu niezbędne jest założenie Konta Użytkownika, a co za tym idzie wyrażenie zgody na przetwarzanie przez nas Twoich danych osobowych oraz zapoznanie się i zaakceptowanie Regulaminu i Polityki Prywatności.

Kontaktując się z nami poprzez formularz kontaktowy znajdujący się na naszej stronie: https://registo.pl/, czy też drogą mailową lub telefonicznie, dobrowolnie przekazujesz nam swoje dane osobowe. Pola wymagane do uzupełnienia, niezbędne do założenia Konta i/lub wysłania do nas wiadomości poprzez formularz kontaktowy zostały odpowiednio oznaczone.

Przekazywane przez Ciebie dane osobowe mogą być przez nas przetwarzane w celach:

  • związanych z realizacją Umowy na świadczenie Usług drogą elektroniczną, a co za tym idzie z funkcjonowaniem Serwisu;
  • ewidencjonowanie sprzedaży naszych Usług;
  • związanych z obsługą kierowanych do nas zapytań;
  • kontaktu w związku z realizowanymi przez nas bieżących i przyszłych zamówień oraz reklamacji, a także w celu otrzymywania ofert handlowych dotyczących naszych produktów oraz newsletterów, przesyłanych za pomocą środków komunikacji elektronicznej;
  • oraz w celach podatkowych.

Jako Administrator danych osobowych możemy przetwarzać następujące dane eksploatacyjne:

  • oznaczenia, które Ciebie identyfikują,
  • oznaczenia identyfikujące zakończenie sieci telekomunikacyjnej lub system teleinformatyczny, z którego korzystasz,
  • informacje o korzystaniu przez Ciebie z usług elektronicznych, a szczególnie o rozpoczęciu, zakończeniu oraz zakresie każdorazowego korzystania z usług elektronicznych.

Udostępnione nam dane osobowe mogą być przekazywane:

  • podmiotom obsługującym system płatności elektronicznych (jeśli ta forma realizacji zamówienia została przez Ciebie wybrana),
  • obsługującemu nas biuru księgowemu,
  • urzędom, w tym urzędom skarbowym,
  • a także właściwym organom (np. policji czy prokuratury) w ramach realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa.

Zapewniamy, że jako Administrator danych osobowych nie udostępnimy w żaden inny sposób, niż to wynika z celu działalności Serwisu oraz zakresu udzielonej zgody i oświadczeń, informacji o Tobie i Twoich danych osobowych jakimkolwiek innym podmiotom trzecim bez podstawy prawnej nakazującej nam takie działanie i zapewniamy, że będziemy podejmować wszelkie starania, aby informacje te były strzeżone właściwie, a w szczególności w sposób przewidziany przepisami RODO.


Jaki jest okres przechowywania danych oraz jakie masz prawa dotyczące Twoich danych?

Podane przez Ciebie dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wypełnienia przez nas, czyli Administratora, wszystkich obowiązków nałożonych na nas normami prawnymi, w szczególności do rozliczenia wykonania Umowy na świadczenia usług drogą elektroniczną.

Dane przekazywane przez Ciebie w trakcie rejestracji czy korzystania z Serwisu, przechowywane są na naszych serwerach, których zabezpieczenia odpowiadają warunkom wynikającym z przepisów RODO.

W związku z tym, że przetwarzamy Twoje dane osobowe przysługują Ci określone prawa, jak:

prawo dostępu do Twoich danych osobowych
prawo do ich poprawiania i sprostowania
prawo do ich przenoszenia
prawo do ich usunięcia
prawo do ograniczenia ich przetwarzania
prawo do wniesienia sprzeciwu
prawo do wycofania w dowolnym momencie zgody

Prawa te przysługują Ci na zasadach określonych w przepisach o ochronie danych osobowych, w tym w przepisach RODO.

Musisz pamiętać, że skorzystanie z prawa usunięcia własnych danych z Serwisu jest równoznaczne z usunięciem Twojego Konta oraz wypowiedzeniem umowy o świadczenie usług elektronicznych.

Cofnięcie przez Ciebie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych, spowoduje, że my, jako Administrator Twoich danych osobowych usuniemy Twoje dane, a tym samym i Konto, na stałe i bezpowrotnie, a w związku z tym zaprzestaniemy dalszego przetwarzania Twoich danych osobowych. Jako Administrator zastrzegamy sobie jednak, po usunięciu Twojego Konta, możliwość przetrzymywania takich danych jak czas i adres IP logowania, na potrzeby Policji i prokuratury oraz tych danych, które są niezbędne do rozliczenia Umowy o świadczenie usług elektronicznych.

Możesz wyrazić zgodę na przesyłanie Ci na adres e-mail informacji marketingowych dotyczących naszych produktów i usług oraz newsletterów. Wówczas wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nasz Serwis w celu przekazywania Ci tego typu informacji. W każdym momencie, wyrażoną zgodę na przesyłanie Ci informacji handlowych, możesz wycofać poprzez przesłanie do nas stosownego oświadczenia. Możesz zrobić to drogą mailową na adres: kontakt@registo.pl lub za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie pod adresem https://registo.pl/.

Informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz również w Regulaminie Serwisu REGISTO.


Ciasteczka

Nasz Serwis, jak większość witryn internetowych, korzysta z tzw. plików cookies (ciasteczek). Są to niewielkie pliki, które są zapisywane w pamięci Twojego urządzenia (komputera, telefonu, itd.), m.in. w celu umożliwienia Ci korzystania z wszystkich funkcjonalności Serwisu. Pliki cookies nie powodują zmian w ustawieniach Twojego urządzenia. Ponadto w każdej chwili możesz je usunąć – korzystając z odpowiednich opcji Twojej przeglądarki. Korzystając z tych opcji możesz również blokować wykorzystanie plików cookies w przyszłości.

W tym Serwisie ciasteczka wykorzystywane są do celów:

zapamiętywania sesji statystycznych marketingowych funkcjonalnych

Aby dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies, w tym jak wyłączyć ich obsługę w Twojej przeglądarce, możesz skorzystać z pliku pomocy Twojej przeglądarki. Z informacjami na ten temat możesz zapoznać się wciskając klawisz F1 w przeglądarce. Ponadto odpowiednie wskazówki znajdziesz na następujących podstronach, w zależności od przeglądarki, której używasz:

  • Firefox
  • Chrome
  • Safari
  • Edge / IE

Więcej informacji o ciasteczkach znajdziesz w Wikipedii lub na blogu LegalGeek.pl


Usługi Zewnętrzne

Płatności w naszym Serwisie są obsługiwane przez Serwis Paynow.pl. Dostawcą Płatności tego serwisu jest mElements Spółką Akcyjna z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 18, 00-850 Warszawa, numer KRS: 0000590484, NIP: 5223047892; numer REGON: 363203696.

Niektóre Twoje dane mogą być przekazywane do Dostawcy Płatności w celu prawidłowej realizacji usługi płatniczej. Dostawca Płatności otrzyma również z Twojego Banku informacje przypisane do Twojego rachunku (mogą to być m.in. imię, nazwisko / nazwa, adres i numer rachunku bankowego).

W celu zapewnienia jak najlepszego funkcjonowania Serwisu został on zintegrowany z usługą analizującą Twój ruch w serwisie. Usługę tę wykorzystujemy do celów statystycznych, co pomaga nam lepiej dostosować Serwis do Twoich potrzeb. Z polityką prywatności Google Analytics – usługi, z której korzystamy – możesz zapoznać się pod tym adresem: http://www.google.com/intl/pl/policies/privacy/

Nasz Serwis jest zintegrowany również z usługami marketingowymi Google.

Kontakt z Administratorem

Jeśli chciałbyś skorzystać z przysługujących Ci uprawnień dotyczących Twoich danych osobowych, lub po prostu chcesz zapytać o coś związanego z naszą Polityką Prywatności, napisz do nas.

Dane korespondencyjne

NSF Sp. z o. o.
ul. Technologiczna 4
45-839 Opole