W Registo rozróżniamy cztery statusy pracownika, które ustawia się w formularzu edycji pracownika w polu “Status” lub bezpośrednio w liście pracowników w kolumnie “Status”:
👉 Aktywny – status domyślny gdzie aplikacja oraz system są w pełni aktywne
👉 Aktywny, bez logowania
✔️ aktywna rejestracja zdarzeń w aplikacji
❌ blokada logowania pracownika do systemu
👉 Zablokowany
❌ blokada rejestracji zdarzeń w aplikacji
❌ blokada logowania pracownika do systemu
👉 Zwolniony
❌ blokada rejestracji zdarzeń w aplikacji
❌ blokada logowania pracownika do systemu
❌ blokada dodawania nowych wpisów min. w czasie pracy, wniosków urlopowych
❌ pracownik nie wyświetla się listach w miesiącach w których nie ma podanych danych min. w grafiku pracy, w widoku tygodniowym czasu pracy
ℹ️ Dodatkowe informacje
- Opis logowania pracownika do systemu jest dostępny na stronie registo.pl/pomoc/logowanie-pracownika-do-systemu.