W Registo rozróżniamy cztery statusy pracownika, które ustawia się w formularzu edycji pracownika w polu “Status” lub bezpośrednio w liście pracowników w kolumnie “Status”:

Edycja statusu pracownika w liście pracowników

👉 Aktywny – status domyślny gdzie aplikacja oraz system są w pełni aktywne

👉 Aktywny, bez logowania

✔️ aktywna rejestracja zdarzeń w aplikacji
❌ blokada logowania pracownika do systemu

👉 Zablokowany

❌ blokada rejestracji zdarzeń w aplikacji
❌ blokada logowania pracownika do systemu

👉 Zwolniony

❌ blokada rejestracji zdarzeń w aplikacji
❌ blokada logowania pracownika do systemu
❌ blokada dodawania nowych wpisów min. w czasie pracy, wniosków urlopowych
❌ pracownik nie wyświetla się listach w miesiącach w których nie ma podanych danych min. w grafiku pracy, w widoku tygodniowym czasu pracy

ℹ️ Dodatkowe informacje