Ta funkcjonalność, pozwalająca na wybór czynności/rodzaju pracy pracownika w aplikacji, jest dostępna jedynie dla posiadaczy Registo Pro ⭐.

1. Aby zarządzać listą czynności, zaloguj się do Registo i wybierz z menu “Czynność/Lista”:

Lista czynności w menu

2. Dla każdej czynności możesz ustalić: kolejność wystąpienia, kolor dla przycisku/opcji w aplikacji oraz wybrać czy ma być ona domyślnie wybraną w aplikacji (pamiętaj, że domyślną może być tylko jedna czynność):

Formularz dodawania czynności/rodzaju pracy

3. Mając ustaloną listę czynności, każdy Twój pracownik po odbiciu swojego kodu QR, będzie mógł wybrać rodzaj pracy, jaki będzie aktualnie wykonywał:

Wybór czynności pracy w aplikacji

Uwaga: brak wyboru jest oznaczony w systemie jako “Brak akcji”.

4. Podczas kolejnego odbicia pojawi się dodatkowa opcja “Kontynuacja pracy” – dla kontynuacji wcześniej wybranej czynności.
W tym miejscu Twój pracownik decyduje czy:

👉 rozpoczyna nową czynność,

👉 udaje się na przerwę,

👉 kontynuuje aktualny rodzaj pracy,

👉 kończy pracę na dziś:

Wybór czynności pracy w aplikacji z kontynuacją pracy

5. Wybrane przez pracowników czynności są widoczne w Registo w kilku miejscach:

👉 lista wszystkich czynności – widoczna po wybraniu z menu “Czynność/Czas pracy”,

👉 w szczegółach wybranego dnia pracownika w zakładce “Czas pracy: czynność”,

👉 w szczegółach pracownika w zakładce “Czas pracy: czynność”.

6. Zmiana czasu pracy czynności pracownika jest możliwa dopiero po zamknięciu, zakończeniu dnia. Edycja nie wpływa na czas pracy danego dnia:

Zablokowany formularz edycji czasu pracy czynności

ℹ️ Dodatkowe informacje