Ta funkcjonalność, pozwalająca na wybór czynności/rodzaju pracy pracownika w aplikacji, jest dostępna jedynie dla posiadaczy Registo Pro ⭐.
1. Aby zarządzać listą czynności, zaloguj się do Registo i wybierz z menu “Czynność/Lista”:
2. Dla każdej czynności możesz ustalić: kolejność wystąpienia, kolor dla przycisku/opcji w aplikacji oraz wybrać czy ma być ona domyślnie wybraną w aplikacji (pamiętaj, że domyślną może być tylko jedna czynność):
3. Mając ustaloną listę czynności, każdy Twój pracownik po odbiciu swojego kodu QR, będzie mógł wybrać rodzaj pracy, jaki będzie aktualnie wykonywał:
Uwaga: brak wyboru jest oznaczony w systemie jako “Brak akcji”.
4. Podczas kolejnego odbicia pojawi się dodatkowa opcja “Kontynuacja pracy” – dla kontynuacji wcześniej wybranej czynności.
W tym miejscu Twój pracownik decyduje czy:
👉 rozpoczyna nową czynność,
👉 udaje się na przerwę,
👉 kontynuuje aktualny rodzaj pracy,
👉 kończy pracę na dziś:
5. Wybrane przez pracowników czynności są widoczne w Registo w kilku miejscach:
👉 lista wszystkich czynności – widoczna po wybraniu z menu “Czynność/Czas pracy”,
👉 w szczegółach wybranego dnia pracownika w zakładce “Czas pracy: czynność”,
👉 w szczegółach pracownika w zakładce “Czas pracy: czynność”.
6. Zmiana czasu pracy czynności pracownika jest możliwa dopiero po zamknięciu, zakończeniu dnia. Edycja nie wpływa na czas pracy danego dnia:
ℹ️ Dodatkowe informacje
- opcje eksportu, wydruku czasu pracy czynności znajdują się pod listą/tabelą;
- w Swoich powiązanych urządzaniach (Konfiguracja/Powiązane urządzenia) możesz wyłączyć opcję ‘Pytanie o czynność’, co spowoduje brak wyboru rodzaju pracy w aplikacji;
- opis wersji PRO⭐ jest dostępny na stronach registo.pl/wersja-pro oraz system.registo.pl/registo-pro.